Wednesday, March 24, 2010

pErSiaPAn My WeddiNg....


walaupn lambat lg date my wedding,but i'm very excited taw...hak3...setiap kali aku jmpe ngan tnng aku...kiteowng msti x miss cite about wedding....kali nie tuk wedding,kiteowng akn wat persiapan lebih awl....xnk jdi mcm tunang ari 2..semua nyer wat last minit taw....( x mo la ye)hak3...kelam kbot gak...ramai kwn2 yg aku x smpt nk jmpot....(sorry my frendz)..kali nie aku kwin...msti aku akn jmpot kwng semua...jgn x dtng da la ea.......

tpi seblm aku sibok2 uroskn tuk my wedding..aku kene uroskn tuk wedding my lovely bro dlu...coz wedding my bro ujng taun nie...kalo blh semua persiapan wat sendiri....pelamin + bunge telor + langsir + hiasan blik titow + hantaran...snng cite semua wat sendiri la...time nie kiteowng nk tnjukkn kreativiti kiteowng.....pas da slsai wedding my bro...bru la aku plk....

insyallah kalo ader jodoh aku n xder aper2...aku akn kwin bln 5 taun dpn...tngk pd trikh mmg rase lmbt lg...tpi pejam celik,pejam celik da smpai mase nyer....so aku kene wat persiapan awl...aku bersyukur alhamdullialh coz my fiance very prihatin about wedding kami....die sering bertnye n bertkr2 pendpt ngan aku...2 yg wat aku teramt la syunk ngan die taw....bak kate ustazah semanis kurma 2"setiap psngan harus la mengamalkn 2K iaitu KOMUNIKASI KASIH..baru la dpt kebahgian...hak3..poyo la plk...aku n dier ciap ader dairy perncngan perkhawinan n akaun bersame tuk merialisasikn impian kami bersame....aku b'syukur coz dpt bkl suami yg ckp2 perihatin....thankz my baby...u are the best!!i love u so much 4 ever n ever....

No comments:

Post a Comment