Monday, September 27, 2010

ya ampun da lamer x update mu whai kekasihku...!!!hak3

Blm terlmbt tuk ku ucapkn SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN....raya taun nie aku bersederhana jew....almaklum la...taun dpn kalo ader rezeki lbh insyallah meriah la.....sbb aku akan bergelar seowng isteri....INSYALLAH.....indah nyer bile di pagi raya kiter bersama kekasih ati....sblm nie aku hnyer nk pikir tuk kelengkapan aku jew...pasni x lgi....kelengkapan suami yg akan aku utamakan...(untung nyer lah b dpat istri mcm cyg kn.....)hak3....

o.k2 tkr topik dlu....kalo nk berangan lbh2 kwin dlu ea...hek3....

Raya pertama taun nie kami sekeluarga beraya dikmpung belah ayah aku dlu,kt gemas N9....da lamer x raya pertama kt sane....mcm biase lg pg2 raya g smbhyg raya,ziarah kubur arwah atok n salam2....jgn x taw aku stay diberi duit raya lg...hak3....tpi cikt jew...hnya RM20 jew...hak3..mcm kelakar jew da tua2 dpt duit raya....hek3...

Petang raya pertama baru la aku lik kg blh mak kt johol N9 jgk....

Raya ke2 bru la aku g beraya umah saudara.....tpi x bnyk la cume 3 umah jew...2 pn aku da rase x lrt taw......

ari raya ke 2 2 jgk aku lik semban...tpi malam la...coz pg2 esk adik aku keje.....

o.k la cmpai citu jew la ea....mcm mls nk taip cite nie pnjg2....bye...

No comments:

Post a Comment