Thursday, December 30, 2010

DaH Nak MaSok TAuN BaRu nIe!!!!!!!!!!!!!

kalo msk jew taun baru...mule la azam bru..aku pn mcm owng lain gak..ader azam taun bru yg tersendiri...azam taun bru aku kali nie lain cikit......

AKU BERAZAM TUK MENJADI SEOWNG ISTERI YG SOLEHA.....seowng isteri yg akan disayangi suami..seowng isteri yg akan menjge maruah serta nama baik suaminya....seowng isteri yg akan menjlnkn tnggungjwb nyer dngan baik n sempurna(cayang akan cube jdi isteri yg sempurna untuk baby..)insyallah.....aku harap2 taun 2011 akan memberi sinar yg bru dalam kehidupan aku....amin...

Selain 2 aku ada azam yg lain gak...aku ingin mencapai impian aku yg sebelum ini aku lupe kn buat seketika...impian 2 biar la aku n dia yg taw...hek3...



"SELAMAT DATANG TAHUN 2011,SELAMAT PERGI TAHUN 2010"

No comments:

Post a Comment